پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

در پیام تسلیت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه مطرح شد؛

مکتب انسان‌ساز انقلاب اسلامی پرورش‌دهنده چنین شاگردان پرافتخاری

تسلیت

محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پی سانحه برای بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی و گروه همراه ایشان در شب ولادت امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، با صدور پیامی شهادت این خدمتگزار صدیق اسلام و ایران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پی سانحه برای بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی و گروه همراه ایشان در شب ولادت امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، با صدور پیامی شهادت این خدمتگزار صدیق اسلام و ایران را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

شهادت رییس جمهور مردمی سیدابراهیم رییسی مایه غم و اندوه ملت ایران شد. در وصف او فراوان می توان گفت و از آن فراوان به نکاتی اندک اکتفا می کنیم.

او با نام خادمی حضرت رضا(ع) نام بردار شد و بواقع بر همگان ثابت کرد که این قبای خادمی بر بالای او دوخته و حق و حرمت آن را بخوبی نگه داشته است و با شهادتش در شب میلاد، در نوبت خدمت در حرم مطهر این بار به دیدار وجود مقدس امام خود رفت و حضرتش نیز اینگونه به نمایان ترین وجه نشان داد که این خادم را پسندیده و برای خود برگزیده است.

سپهر سیاست کشور دور زمانی چنین مردی اخلاق مدار و فضیلت مدار به خود ندیده بود. صعب است که در عرصه های مهم سیاست درآیی و بر اخلاق رو به تزاید ماکیاولیستی آن چیره گردی و این هنری بود که این خادم عزیز حضرت الرضا(ع) بخوبی آن را نمایان ساخت. در مقابل جفاها و طعنه ها و تهمت های دروغین برنیاشفت و راه کژاندیشان و ناراستان را در پیش نگرفت.

 سیدابراهیم رییسی در دوران چندساله ریاست قوه قضاییه و قوه مجریه، مایه امیدی برای ملت و مستضعفان و محرومان بود. در راه خدمت، تعطیلی و فراغت را بر خود حرام کرد تا بتواند از این فرصت، جامه عافیت بر تن ولی نعمتان خود بپوشاند گویی که می دانست که این فرصت، اندک و کوتاه است.

 میلیون ها رأی مردم و هواداریشان، او را نفریفت و وصف مردمی او را گم نکرد. خادمی برای مردم و سربازی خاضع در پیشگاه امام خامنه ای(زید عزه) بود و در این عرصه نیز ثابت نمود که در مکتب الرضا(ع) شاگردی سرآمد است.

شهادت او بر ما چون دیگر مردم شریف ایران سخت است اما آنچه مایه خوشبختی و امید است آن است که مکتب انسان ساز انقلاب اسلامی چنین شاگردان پرافتخاری را پرورده است که به خلاف آمد عادت سیاست در دوران کنونی، مسیر حق را می پیمایند و چرب و شیرین دنیا را کنار می گذارند.

شهادت این خادم پارسای بی ادعا و همراهان صدیقش را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معزز انقلاب(زید عزه) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال مسئلت داریم مسیر فضیلت مداری که توسط او بازنمایی شد توسط رؤسای جمهور بعد ادامه یابد و تکمیل شود.

محمدامین بهرامی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 12 =